خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

خرید فالوور اینستاگرام
بازدید : 291

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید، با ما همراه باشید.

جذب فالوور واقعی، تنها دو روش دارد.روش اول، تبلیغات در پیج های معروف اینستاگرام یا هر بستر دیگری و اینفلوئنسر مارکتینگ است.روش دوم اقدام برای فالو کردن کاربران است و درصدی از کاربران که فالو بک داده اند، کاربران جذب شده هستند.بعد از مدتی، شما نیز آنها را آنفالو می کنید و در این میان، عده ای از کاربران که حساس به تعداد فالوور های خود هستند، ممکن است شما را آنفالو کنند و در نهایت، چیزی حدود ۱۰ درصد، جذب واقعی و دائمی برای شما صورت می گیرد.

خیر.اگر پیج اینستاگرام شما کسب و کار باشد و شخصی نباشد، میزان جذب کمتر است.این کاملا بستگی به این دارد که شما اهداف خود را در تنظیمات، چگونه تعیین کرده باشید.برای مثال، اگر پیج شما، یک سالن زیبایی و میکاپ است، در صورتی که منابع فالو آنفالوی شما آقایان باشند، نرخ جذب حتی صفر درصد خواهد بود! اما اگر تنظیمات اهداف به درستی انجام شده باشد، حدود ده درصد خواهد بود.

کل فرایند خرید فالوور با کیفیت واقعی وابسته به انتخاب اهداف صحیح است.بعد از انتخاب اهداف توسط شما، فالوور ها، لایک کننده ها و کامنت گذارنده های آن اهداف، فالو می شوند تا فالوور های هدفمندی جذب کنید.

در بازدیدیار می توانید، بر اساس سه نوع هدف، یعنی پیج اینستاگرام، لوکیشن یا موقعیت مکانی و هشتگ، اهداف خود را به طور نامحدود تعیین کنید.برای مثال،

 اگر یک مدل آقا هستید و میخواهید دیده شوید، پیج های اینستاگرامی که مدل آقا هستند را پیدا کنید و به عنوان پیج های هدف تعیین کنید.همچنین هشتگ هایی مشابه #مدل ، #پسر #جذاب #پسر_جذاب و... را به عنوان هشتگ های هدف تعیین کنید.

اگر خدمات کاشت ناخن انجام می دهید، پیج مدل های آقا پیج های مناسبی هستند.چون مدل های آقا، بیشتر فالوور های خانم دارند و مشتریان شما خانم هستند.پیج های معروف مرتبط با آشپزی، دکوراسیون، آرایش و هشتگ های مرتبط با این موارد نیز، اهداف مناسبی هستند تا بازدهی شما را افزایش دهند.

اگر یک کسب و کار اینترنتی هستید، پیج های رقبای شما و هشتگ های توصیف کننده کسب و کار شما، بهترین اهداف هستند.

بله! شما می توانید علاوه بر پیج و هشتگ، اهداف لوکیشن را مشخص کنید که کاربران فالوبک دهنده از فالو کردن های شما، کاربرانی باشند که در منطقه مورد نظر شما سکونت دارند یا به نحوی فعال هستند.در این صورت، فقط اهداف محلی مورد نظر شما تارگت می شوند.برای مثال، اگر کار کاشت ناخن در محدوده پیروزی تهران انجام می دهید، با انتخاب اهداف صحیح، خانم های ساکن پیروزی یا دارای تردد در پیروزی، که مشتری احتمالی شما هستند، شما را فالو می کنند.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام از سایت بازدید یار.



نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 5 خرداد 1400 ساعت : 16:25
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید